מהו המקום המתאים ביותר עבור הכלב בבית 

חשבתם פעם איך הכלב שלכם מרגיש לגבי המקום שלו בבית ?

 האם הכלב שלכם אוהב את המקום שלו ? האם המקום שבחרתם עבורו עונה על הצרכים שלו בצורה טובה ? האם יש מקומות אחרים בבית שיכולים להתאים לו יותר ? ומהם האזורים בבית שאינם מתאימים לכלבים

אם השאלות האלו מעניינות אתכם  או שבכלל יש לכם כלב או גור חדש ואתם תוהים לעצמכם מהו המקום הנכון ביותר עבורו בבית .

הפוסט הבא הוא בשבילכם

מקום הכלב בבית חשוב מאוד, לפעמים מקום לא נכון יכול לגרום לכלב שלנו להתנהג באופן לא רצוי ואפילו לפתח בעיות התנהגות עם הזמן

אז מהם הדברים אליהם חשוב לשים לב כאשר אנחנו בוחרים מקום לכלב בבית

  • הכלב שלכם רוצה להיות בעניינים מקום טוב עבורו הוא מקום שבו יש לו נקודת תצפית טובה על בני הבית בחיי היום יום ותצפית רחבה ככל האפשר על חלקי הבית השונים .

  • הדלת זאת נקודה חשובה אם נמקם את הכלב קרוב מידי לדלת הכניסה בעצם נאלץ את כל מי שנכנס לעבור דרכו – זה הרבה פעמים יגרום לכלב לשמור לנבוח, מצד שני כיוון שהדלת היא המקום שממנו נכנסים ויוצאים אנשים, חשוב שתהיה עלייה נקודת תצפית טובה מהמקום של הכלב כלומר לא למקם את הכלב ליד הדלת אלא בנקודה מרוחקת מהדלת אשר ממנה יש לכלב תצפית טובה על הדלת .

  • חשוב שהכלב יהיה חלק ממה שקורה בסלון שלכם אבל לא המרכז לכן מיקום הכלב ליד המזנון או מתחת לטלוויזיה אינו מיקום טוב זה לא משאיר את הכלב במקום בטוח משלו זה מכריח אותו להיות במרכז העניינים .

לסיכום המקום האידאלי למקם את הכלב שלכם בבית הוא מקום שממנו רואים את הכניסה/יציאה ממרחק מה ואין צורך להתעמת עם כל מי שנכנס , מקום שנמצא באזור מרכזי בבית אך לא המרכזי ביותר כזה שאפשר להתבונן ממנו על מה שקורה ולהרגיש בענייניים אבל גם מקום שמעניק לכלב פרטיות ומסייע לו להירגע  .

איפה המקום של הכלב שלכם?