חינוך גורים 

חינוך גורים – שלב מקדים לאילוף כלבים

למה זה כדאי ? 

חינוך ואילוף גורים הוא תהליך שמסייע לכלב להגיע למלוא הפוטנציאל שלו ככלב בית ומשפחה.

התהליך מתמקד בחודשים הקריטיים ביותר בהתפתחות הכלב מרגע שהוא עוזב את השגר בערך בגיל חודשיים ועד שהוא הופך לכלב מתבגר ברגע שסיים להחליף את השיניים, ובשל להתחיל תהליך אילוף .

חודשים אלה ישפיעו על הכלב למשך שארית חייו  , החוויות שהוא יחווה בחודשים אלה יעצבו את האופי שלו וישפיעו בצורה עמוקה על ההתנהגות שלו.

סדרת חינוך גורים הופכת את הכנסת הכלב החדש הביתה לקלה נעימה ומהנה הרבה יותר , החל מהרגע הראשון תדעו להבין בדיוק מה עובר על הכלב שלכם , באיזה שלב התפתחותי הוא נמצא , לאיזה התנהגויות לצפות ממנו וכיצד להימנע מטעויות שמסבכות את כל העניין.

למי זה מתאים ?

תהליך של חינוך גורים מתאים לגורים בני חודשיים עד ארבע חודשים , מומלץ להתחיל מיד עם כניסתו של הכלב הביתה

איך זה עובד ? 

התהליך כולל שלושה מפגשים עם מאלפת מקצועית אצלכם בבית , המפגשים אורכים כשעה עד שעה וחצי .

במהלך השיעור המאלפת תסביר לכם כל מה שנחוץ לכם לדעת בנוגע לשלב ההתפתחותי בו הכלב שלכם נמצא ותלמד אתכם סדרה של תרגילים שמתאימים לאותו השלב  .

המאלפת  תתרגל עם כל בני הבית את התרגילים יחד עם הכלב  ותוודא שכולכם מצליחים לתרגל אותם כראוי .

המפגשים מתקיימים אחת לשלושה שבועות עד חודש.

את התרגילים שלמדתם בשיעור יש צורך לתרגל על בסיס יומי עד לשיעור הבא , התרגול נעשה גם הוא בליווי המאלפת אתם מתרגלים מעט מרגישים שהתקדמתם מצלמים בנייד שולחים אליה בווטסאפ והיא מחזירה משוב , אם תרגלתם נכון היא תציע וריאציות חדשות לתרגול ואם טעיתם היא תדריך אתכם כיצד לתקן את הטעויות ולהמשיך בתרגול .

אנחנו זמינים עבורכם לאורך כל התהליך ולאחריו לכל שאלה או בעיה שתצוץ , נלווה אתכם במקצועיות לאורך כל הדרך . 

מה לומדים ?

בחינוך גורים תלמדו מהי הדרך הנכונה לגדל גור כלבים , איך לגמול את הכלב מעשיית צרכים בבית , איך להתנהל סביב צמיחת השיניים של הכלב , איך ללוות את הכלב דרך תקופות קריטיות בהתפתחות שלו , תלמדו כל מה שצריך על ביום סיטואציות , הרגלה נכונה לגדר גורים וכלוב אילוף , איך להתמודד ולהימנע מנשכנות , קפיצות ושריטות של הכלב את בני הבית ,איך להימנע מהרס רהיטים וחפצים , תלמדו כיצד להימנע מהיווצרות חרדות ופחדים אצל הכלב ומהי הדרך לבנות כלב יציב ורגוע .

נלמד אתכם כל מה שחשוב שתדעו על הגזע הספציפי שלכם הגור הספציפי שלכם ונסייע לשלב את הגור החדש בצורה טובה ביותר לתוך המשפחה והשגרה הספציפית לכם .

עם מי תלמדו  ?

את סדרת חינוך גורים מעבירה אצלכם בבית אנה אנבינדר , מאלפת כלבים מקצועית מומחית לכלבי בית ומשפחה .

בשנת 2014  סיימה אנה בהצלחה מסלול דו שנתי של "מכון וינגייט" בו למדה אילוף כלבים , טיפול התנהגותי לכלבים והדרכת כלבנות טיפולית .

בשנת 2015 המשיכה אנה לשנה נוספת של לימודים אצל מר "נתן פרל " ב "מכללה לאומנות האילוף " בה הותאם לה מסלול לימודים אישי עבורה שנמשך כשנה , מאז ועד היום אנה ממשיכה לעבור השתלמויות אצל טובי המאלפים בישראל .

בשנת 2015 הקימה אנה את " עמק הכלבים " , מרכז כלבנות מקצועי שמציע שירותי אילוף כלבים , פנסיון כלבים והדרכת כלבנות טיפולית .

מרגע שסיימה אנה את לימודיה במכון וינגייט ועד היום היא מעבירה את רוב זמנה באילוף כלבים היא כבר עבדה עם אלפי כלבים ומשפחות בישראל ומגיעה פעם אחר פעם לתוצאות מדהימות .

איפה זה קורה ?

את שיעורי  חינוך גורים כמו גם את יתר שיעורי האילוף שלנו אנחנו מקימים אצלכם בבית בישובים שבין חדרה לחיפה והקריות , מהים מזרחה .

כמה זה עולה ?

סדרת חינוך גורים כוללת 3 שיעורים עלות כל שיעור היא 350 ש"ח , משלמים על כל שיעור בנפרד בסוף השיעור , ניתן לשלם במזומן , כרטיס אשראי או העברה בנקאית .