פנסיון – כפר הנופש לכלבים

פנסיון  – כפר הנופש לכלבים

כפר הנופש לכלבים  פנסיון כלבים בצפון

בפנסיון שלנו הכלב שלכם אף פעם לא לבד , אנו משגיחים על אורחינו 24/7 דואגים שטוב ונעים להם
סדר יום קבוע הכולל : טיולים בטבע , שעות משחק עם כלבים אחרים , ארוחות בוקר וערב , מנוחת צהריים והפעלות של הצוות .
חדרי שינה ענקיים בנויים בבניה קלה נפרדים אחד מהשני מרוצפים ונקיים . בחדרים מיטות מעץ מלא מזרנים אורתופדיים וכלים עם מים טריים
חצרות המשתרעים על כ 1.2 דונם שעוצבו במיוחד לכלבים מגודרים היטב, מוצללים בהצללה מקצועית ועצים , מערכת מתזים ובריכות קטנות להתצננות
כאשר כלבכם מתארח אצלנו בפנסיון אנו נמצאים איתכם בקשר רציף באמצעות , סרטוני וידאו לנייד , תמונות והתכתבויות , תמיד תוכלו לשאול ולהתעניין בשלומו .

מה אומרים עליינו

איתן רוזנברג
15:35 11 Aug 21
ממליץ בחום על הפנסיון. בזמן החופשה קיבלנו כל יום סרטונים ותמונות שהראו לנו שלא רק אנחנו בחופשה😀 אלון עושה עבודה מאוד רצינית, זה מתחיל ביום היכרות עם הכלב וממשיך בדאגה מתמדת ויחס סופר אישי בזמן השהות. אין ספק בכלל שבנסיעה הבאה אני משאיר את נלה שלנו רק אצל אלון.
Eran Eilat
19:22 08 Aug 21
הפנסיון של אלון הוא ממש בית שני לכלב שלנו. בכל פעם שצריך- בין אם זו חופשה, נסיעת עבודה, ארוע משפחתי, אלון תמיד שם. תמיד מקבל בחיוך את הכלב שלנו, תמיד שולח סרטונים שמראים מה עובר עליו, מה הוא אוכל, עם מי הוא משחק. תמיד נותן טיפים חשובים. פשוט יוצא מן הכלל. ממליץ בחום ובהרבה ❤
Yuli Rogalsky
15:28 08 Jul 21
פשוט אלופים שאין מילים!מאז שמצאנו את עמק הכלבים אנחנו יוצאים לנפוש בראש שקט ויודעים שהילדים בידיים הכי טובות ומקצועיות!
Nataly Svidler
15:41 24 Jun 21
מיקה שלנו קיבלה יחס מעולה ואנחנו קיבלנו דיווח יום יומי מלא עם סרטונים והסברים . בטוח שבחופשה הבא שלנו מיקה תבקר שוב בעמק הכלבים אצל אלון ואנה. ממליצה מאוד!!!
Bar Dov
13:42 20 Jun 21
יצאתי לסוף שבוע באילת אני ובת זוגתי וחיפשנו מקום להשאיר בו את הילד הקטן שלנו, ריי, ללא ספק שמצאנו לו בית חם ואוהב מטפל ומשגיח דואג תמיד להשאיר אותנו רגועים לשלוח לנו סרטונים וכמובן מחיר הגון ויחס כלפינו ברמה מקצועית סבלנית ומעולה.זה פעם ראשונה שעזבנו את ריי ליותר מיום אחד וללא ספק אנחנו יודעים שלחופשות הבאות שלנו יש לריי מקום בטוח.תודה רבה לאלון ואנה המדהימים 🙏🙏🐶♥️
לקריאת כל הביקורות
js_loader

פנסיון ביתי מקצועי

כפר הנופש לכלבים הוא פנסיון ביתי  ואינטימי שמנוהל ע"י בני הזוג אנה ואלון בביתם שבמושב רוויה למרגלות הגלבוע.

שמארח מספר כלבים מצומצם ומעק יחס אישי ואוהב לכל כלב

גם כשתיהו רחוקים לא תיפרדו מהכלב שלכם לרגע

כל יום תקבלו מאיתנו עדכוני וידאו שוטפים לנייד ותמיד תוכלו ליצור איתנו קשר

אנו רוצים להזמין אתכם אלינו ליום הכרות

בכפר הנופש לכלבים אנו מאמינים שהבסיס לאירוח נכון ובטוח עבור כלב טמון בפגישה מקדימה איתו.
אנחנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לכפר הנופש לכלבים נערוך לכם סיור בפנסיון וניתן הסבר מפורט לגבי סדר היום , החדרים , הפעילויות ועוד
לאחר מכן כלבכם ישאר אצלנו למספר שעות בהן נלמד להכיר אותו ,להבין מהם הצרכים שלו וכיצד לבנות עבורו את החופשה הבטוחה והמהנה ביותר
במהלך יום ההכרות נערוך לכלב הרגלה לפנסיון שתרכך עבורו את הפרדה ביום הנסיעה
בסוף היום תגיעו לאסוף את הכלב תוכלו להכיר אותנו ולשאול שאלות .
כך שביום הנסיעה כולנו נרגיש מוכנים ובטוחים יותר
יום ההכרות ללא עלות וללא התחייבות
סמליל עמק הכלבים

סדר היום שלנו

סדר היום שלנו נבנה בכדי לתת מענה מצויין לכל הצרכים של כלבכם

מתכונת חורף

פומירניאן לבן על מיטה

07:00 - מתעוררים

מתעוררים יחד עם הכלבים ליום שלם של הרפתקאות . פותחים את היום בחצרות , מאפשרים לכלבים להעורר בנחת ומתכוננים ליום החדש

08:30 יוצאים לטיול

יוצאים לטיול בוקר בעמק המעיינות למרגלות הגלבוע , בליוי איש צוות מקצועי ולהקה כלבית מאוזנת .

מאלפת כלבים מוליכה להקת כלבים גדולה על רקע כחול
כלבים לבנים משחקים בחצר הפנסיון

09:30 חוזרים לפנסיון

חוזרים כולם יחד לחצרות האירוח , שם מחכים לנו מיים טריים שטח ענק מגודר ומוצלל היטב משטחי רביצה ומתקנים שונים לפי העונה , הכלבים נחים משחקים ונהנים מהאוירה

12:00 ארוחת צהריים

בשעה 12:30 לאחר שסיימנו לנקות את הפנסיון מוגשת ארוחת הצהריים. הארוחה  מוגשת בחדרים  כאשר כל כלב אוכל בנפרד, אנו שמורים על הדיאטה של הכלב כפי שהיא ולא משנים אותה לכן נגיש לו את האוכל אותו הוא רגיל ואוהב לאוכל .

לברדור רטריבר בחדר הפנסיון
האסקי סיבירי ורועה אוסטרלי על מיטה

12:30 מנוחת צהריים

בסיום הארוחה הכלבים נכנסים למנוחת צהריים , הם מקבלים את החדרים שלהם לאחר שעברו ניקיון יסודי מצעים מזרנים וכריות מוחלפים לפי הצורך, בחדר תמיד קערות נקיות עם מים טריים.

16:00 חוזרים לחצר

לאחר המנוחה חוזרים הכלבים לחצרות האירוח , למשחק רגיעה והפעלות עם הצוות .

מאלפת מתרגלת עם 7 כלבים פקודות משמעת בפנסיון
רועה בלגי מלינואה בשקיעה

16:30 משחקים והפעלות

בשעות הערב הכלבים מבלים יחד עם אנשי הצוות בחצרות , ומעבירים את הזמן במשחק או הפעלה

17:30  שעה של רגיעה

לאחר שחזרנו מטיול הערב , הכלבים מתפזרים בחצרות לשעה של רגיעה . בזמן זה הצוות מכין את הפנסיון לארוחת הערב

כלבים נחים ברחבי הפנסיון
שולחן עגול ועליו 8 צלחות אוכל כלבים

18:30 ארוחת ערב

הכלבים אוכלים ארוחת ערב מופרדים אחד מהשני לפי הוראות האכלה שסופקו ע"י הבעלים , הצוות מוודא שהכלבים אוכלים ומרוצים

19:00 לילה טוב

הכלבים מקבלים חדרים מסודרים ומוכנים לשנת לילה , עם קערות מים טריים מיטות מצעים וכריות .

ג'ק ראסל טרייר על מיטה

09:30 חוזרים לפנסיון

לברדור רטריבר בחדר הפנסיון

12:00 ארוחת צהריים

בשעה 12:00 לאחר שסיימנו לנקות את הפנסיון מוגשת ארוחת הצהריים. הארוחה  מוגשת בחדרים  כאשר כל כלב אוכל בנפרד, אנו שמורים על הדיאטה של הכלב כפי שהיא ולא משנים אותה לכן נגיש לו את האוכל אותו הוא רגיל ואוהב לאוכל .

האסקי סיבירי ורועה אוסטרלי על מיטה

12:30 מנוחת צהריים

מאלפת מתרגלת עם 7 כלבים פקודות משמעת בפנסיון

16:00 חוזרים לחצר

לאחר המנוחה חוזרים הכלבים לחצרות האירוח , למשחק רגיעה והפעלות עם הצוות .

רועה בלגי מלינואה בשקיעה

ג'ק ראסל טרייר על מיטה

19:00 לילה טוב

הצוות

כפר הנופש לכלבים הוא פנסיון קטן ואינטימי המונהל ע"י בני הזוג אנה אנבינדר ואלון חדד בביתם שלמרגלות הגלבוע במושב רוויה
 אנה היא מאלפת כלבים בכירה ומוסמכת שסיימה בהצטיינות מסלול דו שנתי במכון וינגייט של אילוף וכלבנות טיפולית , בסיום לימודיה ולאחר התמקצעות לקחה קורסים שונים במכללה לאומנות האילוף ואף למדה באופן פרטני אצל מר " נתן פרל " מבכירי המאלפים בישראל . את עמק הכלבים מנהלת אנה  יחד עם בן זוגה אלון חדד חובב כלבים מושבע בעל ניסיון רב בגידול וטיפול בכלבים , יחד בחזון משותף להקים פנסיון כלבים בצפון ישראל אשר יעניק לכלב שלכם חוויה יוצאת דופן ושילוב נדיר שבין חופש וחיי להקה לבין בטחון וצוות מקצועי , השניים הקימו ב 2015 בעמק המעיינות שליד בית שאן את עמק הכלבים כפר נופש לכלבים ומכרז אילוף ושיקום לכלבים , השניים חיים כלבנות ונושמים אותה  .

אלון ואנה  המדהימים, בחרנו בכפר הנופש המשובח ביותר עבור צ'ופה וצ'ייסר האהובים.
מהמפגש הראשון נתתם לנו להבין שהגענו למקום המובחר ביותר.
אתם אמינים ושקופים להפליא : הסרטונים ששלחתם, תיאור מצבם, לא הסתרתם שום מידע. יצרתם אימון מידי בכם ! דבר שהעניק לנו ביטחון שהאהובים בידיים הטובות ביותר !
מחכים לנסיעה הבאה שלנו.
ממליצים בחום רב לכל הרוצים את הטוב ביותר !

תודה רבה

Yaara Sandler Shushan‎, צ'ופה וצ'ייסר

היי לכולם, רצינו לספר לכם על החוויה המדהימה שלנו עם הפנסיון.
השארנו את מארלי גור בן חצי שנה לתקופה של חודש בידיים של אנה ואלון, חוששים להשאיר אותו בשלב כה מוקדם לתקופה ככ ארוכה..
נוכחנו כל יום מחדש לגלות שבחרנו באנשים ובמקום הנכונים עבור מארלי.
מהיום שהשארנו אותו בפנסיון עד ליום שאספנו אותו, קיבלנו כל בוקר סירטון (לפעמים אפילו שניים) שבו ראו את מצבו האנרגטי והמרומם, הוציאו לטיולים, שיחקו בחצר, דאגו בימים גשומים להכניס למקום מקורה, שלחו תמונות וסירטונים ועדכנו לגבי כל ודבר חדש שקרה.
היה ניתן לראות שמארלי נהנה מהשהייה בפנסיון ומשתף פעולה.
בעקבות כל אלו- התמלאנו בתחושת רוגע וסיפוק שעזרה לנו להנות מהחופשה בידיעה שהוא בידיים טובות.
אין ספק שהתמורה למחיר גדולה מאוד!!!
ממליצים בחום ומכל הלב ומודים על הכל,

שרון שון, מארלי

השארנו את תום שלנו בעמק הכלבים ל 11 ימים. פעם ראשונה שאנחנו עוזבים אותה לתקופה ככ ארוכה. החשש היה עצום. אחרי המלצות חמות הגענו לעמק הכלבים שטיפלו בה למופת. שלחו לנו סרטונים על בסיס של כמה פעמים ביום. רק שנהיה רגועים ושנהנה בחופשה.
אלון ואנה כה נפלאים ולתום היה ככ טוב . ממליצים בחום רב.
תודה אנה ואלון

משפחת יאיר, תום

לפני, שבחרנו את הפנסיון לכלבה שלנו, עשינו בדיקה באזור. התקשרתי ונסענו לראות.
. כשהגענו ל"עמק הכלבים", מייד ראינו שזה מקום הכי טוב והכי מתאים לכלבה שלנו. התנאים וסדר היום עונים לכל הצרכים של כלב. אווירה ביתית, בעלים הכי מקצוענים, חצר גדולה עם צל. שני טיולים, בבוקר ובערב, זמן חופשי בחצר. לנו היה גם חשוב, שכלבה מקבלת את האוכל שלה, מהבית. היא בילתה 5 ימים בפנסיון וחזרה בראייה ושמחה. היה מאוד נחמד לקבל את הסרטונים.
תודה ענקית לאנה ואלון

Колтман Борис

המתקנים שלנו

כפר הנופש לכלבים בנוי ומותאם בצורה מלאה עבור כלבים , אורחינו נהנים מחצר ענקית המשתרע על יותר מדונם שלם מגודרת ומוצללת היטב , בחצר קערות מים טריים ומתקנים שונים לפי העונה
החדרים שלנו מוגנים ונעימים הם בנויים בבניה קלה ולכן מבודדים מחום ומקור.
רמת הגימור בחדר גבוהה והתחושה היא ממש כמו בכל חדר בבית
בתוך החדרים תוכלו למצוא ספות מיטות מצעים נקיים שמיכות פליז וכמובן קערות מים טריים
בכל חדר מתארחים בין שניים לשלושה כלבים סידורי הלינה נקבעים ע"י מאלף מוסמך
פנסיון כלבים בצפון  הארץ בעמק המעיינות אזור שנהנה ממזג אוויר נהדר, שקט, טבע והמון מרחבים

שאלות נפוצות

אספנו עבורכם שאלות שבדרך כלל עולות לאחר קריאת דף זה , כמובן שאתם תמיד מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון הודעה או במייל לשאלות או הבהרות נוספות

המחיר הבסיסי עבור כלב אחד לילה אחד הינו 110 ש"ח פירוט מלא של המחירים ניתן למצוא בקישור הבא : מחירון כפר הנופש לכלבים

הכלב צריך להגיע לפנסיון עם האוכל אותו הוא אוהב , קולר ורצועה איתם הכלב רגיל לטייל, וצילום של פנקס חיסונים ובו מספר שבב ואסמכתא לוחיסונים בתוקף כנגד כלבת ומשושה

כלבים אינם מבינים את הרעיון של רגשות מעורבים ולכן מבחינתם הסיטואציה היא או טובה או רעה , איין להם יכולת להבין מה זו פרידה או דאגה כפי שאנו תופסים רגשות ותחושות אלה ,  ולכן לא ממולץ להיפרד מהכלב כלל,  חשוב מאוד לא להקרין כלפיו תחושות של דאגה או לחוש רגשות אשם , מומלץ לא לחשוב על הפרידה וביום הנסיעה פשוט להביא אותו, אנו נפגוש אתכם בחניה ומיד נוציא את הכלב לטיול ככה ניצור מצב שהכלב עוזב אתכם ולא אתם את הכלב ובכך נמנע ממנו לחוש נטישה ויכניס אותו באנרגיה חיובית לפנסיון שתשימר עד הרגע שבו יחזור לחיק המשפחה .

שעות צ'ק אין ו צ'ק אאוט בכפר הנופש לכלבים הן בין השעות 9 בבוקר ל 6 בערב פירוט מלא של שעות הפעילות ניתן למצוא בקישור הבא : שעות פעילות כפר הנופש לכלבים

כפר הנופש לכלבים נמצא במושב רוויה משק 40 עמק המעיינות . אנו הבית הראשון במושב מצד ימין . אנו נמצאים כ 7 דקות נסיעה מבית שאן, כ 45 דקות נסיעה מעפולה כ 60 דקות נסיעה מטבריה .

איסוף והחזרה אפשריים בהחלט בתאום מראש . איסוף והחזרת כלבים בעמק המעיינות ובבית שאן חינם ובשאר חלקי הארץ במחיר של 2 ש"ח לקילומטר

יום ההכרות נוצר בכדי לוודא שאכן נוכל לארח את הכלב שלכם בבטחה ולהעניק לו את החופשה המושלמת . לדעתנו להכיר את הכלב ביום בו משפחתו יוצאת לחופשה זהו חוסר אחריות ועלול להוביל לבעיות רבות שיכולות להימנע ע"י בדיקה ותכנון מקדים , מעבר לכך יום ההכרות עוזר לכלב להשתלב טוב יותר בפנסיון ברגע האמת , כיוון שהוא כבר מכיר את החוויה אצלנו יודע שיש לה התחלה וסוף בורורים מה שמסייע לו להרגע ולהנות מהחופשה שלו .

צרו איתנו קשר בטל 0547795151 אנה או 0546363355 אלון ונשמח לתאם לכם יום הכרות.

הזמינו יום הכרות

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי לתיאום יום הכרות .