אילוף כלבים

בתנאי פנסיון 

מתי אנחנו ממליצים על אילוף כלבים בתנאי פנסיון 

המקרים בהם נמליץ לבחור באופציה של אילוף כלבים בתנאי פנסיון על פני אילוף במסגרת של שיעורי אילוף בבית הלקוח הם :

  • מקרים בהם הכלב מהווה סכנה לבני הבית או לאחרים .

  • מקרים בהם הטיפול בבעיה מצריך בקרה סביב השעון .

  • מקרים בהם יש דרישה מגורם חיצוני כמו שכנים שמתלוננים להפסקה מיידית של נזק או מטרד שהכלב יוצר.

  • מקרים בהם התרגול הראשוני עם הכלב קשה אינטנסיבי ומורכב לכן יש צורך שיתבצע קודם על ידי איש מקצוע.

  • מקרים בהם נדרשת עבודה ברמת דיוק גבוהה מאוד בדרך כלל מדובר בפתרון בעיות התנהגות מורכבות .

  • מקרים בהם הלקוח מעוניין לחסוך כמה שיותר זמן ומאמץ .

איך מתחילים ?

אתם מוזמנים להגיע אלינו לעמק הכלבים במושב רוויה שנמצא בצפון  לפגישת אבחון ויעוץ חינם   בה נוכל הכיר אתכם ולאבחן את הכלב בעוד אתם מתרשמים מהפנסיון והמתקנים העומדים לרשותנו. אתם תספרו לנו לאיזה תוצאות אתם מעוניניים להגיע ובאילו בעיות אתם נתקלים כרגע , ואנו נבנה עבורכם תוכנית שתוביל אתכם לעבר היעדים הרצויים . במידה ואין לכם אפשרות להגיע עם הכלב נשמח לארח אתכם אצלנו בנפרד מהכלב ולהגיע לפגישת יעוץ ואבחון אצלכם בבית בחינם  .

איך זה עובד ?

הפנסיון שלנו מנוהל בצורה מקצועית  תחת סדר יום קבוע הבנוי מ 15 שעות שינה 7 שעות משחק ורגיעה ושעתיים של טיול וספורט בחברת להקה כלבית מאוזנת ואנשי מקצוע מנוסים ואחראיים , במרחב ענקי (כמעט דונם ) מבודד לחלוטין מהפרעות סיבתיות מגודר ומוצלל היטב . תנאים אלה אידאליים עבור כלבכם להרגע ללמוד להבין להפנים ולהתפתח . בעזרת מגוון טכניקות אילוף כמו  חשיפה לסיטואציות , הימנעות , ניתוב יצרים , אילוף קלאסי , אילוף חיובי וכו נוכל להגיע ליעדים שהצבנו לעצמנו  לפתור בעיות התנהגות  ללמד משמעת בסיסית או מתקדמת ואין סוף משימות ותרגילים מותאמים אישית , כאשר הדבר החשוב ביותר עבורנו שתוכלו לפתח שפה משותפת עם כלבכם שתבטיח קליטה מיטבית שלו בבית . אילוף כלבים בתנאי פנסיון למעשה מאגד בתוכו שני תהליכים.

תהליך  של המאלף מול הכלב– עפי תוכנית עבודה מקצועית ומוסדרת המאלף ילמד את הכלב כל מה שהוא צריך כדי להשתלב היטב בביתו . נלמד את הכלב פקודות משמעת בסיסיות ע"י לימוד פקודה או  תרגיל  מסוים וחזרה עליהם  פעמיים רבות בסיטואציות שונות עד לביצוע מדיוק של הכלב , נלמד את הכלב התנהגות כלבית נכונה ע"י מפגשים  עם להקת כלבים מאוזנת , נלמד אותו לשחק בצורה נכונה ובריאה  הן לכלב והן לבעלים , נלמד אותו להירגע בצורה נכונה , נגמול אותו מצרכים נלמד אותו התנהגות נכונה סביב  אוכל , נפגיש אותו עם אנשים שונים  כלבים שונים וחיות אחרות  בכדי ליצור חשיפה מגוונת של הכלב שמובילה להתנהגות רגועה ומאוזנת יותר

תהליך של המאלף מול הבעלים – המאלף נפגש עם הבעלים מספר פעמים חלקן אצלנו בפנסיון וחלקן בבית הלקוח, יבנה יחד איתו סדר יום מתאים לכלב , יפרט בפניו מהם האביזרים שיש לרכוש וכיצד יש להכין את הבית עבור הכלב , המאלף ילמד אתכם כיצד יש לנהוג בכלב תוך שימת דגש על שפת  גוף , צורת דיבור , התנהגות , מה מומלץ לעשות וממה להימנע , נלמד יחד כיצד יוצאים לטיול עם הכלב בצורה נכונה, כיצד לתקן את הכלב כאשר הוא עושה דבר מה שלא נעים לנו וכיצד לעודד אותו להתנהגות רצויה וכמובן כיצד לשחק ולהנות יחד.

כמה זה עולה ?

מחירו של אילוף  בסיסי בתנאי פנסיון לכלב צעיר  ללא בעיות התנהגות מיוחדות הוא 5500 ש"ח מובן שכל מקרה לגופו ומחירו הסופי של האילוף יקבע לאחר פגישת היעוץ החינמית .

מה זה כולל ? 

 אילוף כלבים בתנאי פנסיון כולל אירוח 5 כוכבים  של הכלב בכפר הנופש של עמק הכלבים   לתקופה של חודש ימים ,  חינוך ואילוף ותרגול עם הכלב עד הגעה ליעדים שסוכמו בפגישת היעוץ , 4 מפגשים  עם מאלף מקצועי  כאשר שני מפגשים יתקימו בבית הלקוח  מפגש אחד טיול עירוני ומפגש אחד אצלנו בפנסיון .

איפה זה קורה ? 

אילוף כלבים בעמק הכלבים, מושב רוויה 40 עמק המעיינות ( עמק בית שאן ) כ 30 דקות נסיעה מעפולה ו50 מטבריה

חשוב לדעת !

אילוף כלבים בתנאי פנסיון הוא תהליך נפלא שמעניק למאלף שליטה מלאה על הזמן המקום והסיטואציה שבה הכלב נמצא  , תהליך מסוג זה מוביל לאילוף מחודד ומהוקצע של הכלב ולביצועים מרשימים, יחד עם זאת חשוב לזכור שמודבר בהכנה של הכלב בלבד ולא במעשה קסמים או תיכנות של הכלב מחדש ללא  הקפדה על סדר יום ותנאי מחיה וללא תרגול והתנהגות נכונה  עם הכלב רמת האילוף של הכלב תלך ותפחת ואף תעלם לאחר תקופה .

במקרים מסוימים של פתרון בעיות התנהגות לא ניתן לטפל בבעיה מחוץ לסביבת המחיה הטבעית של הכלב ואנו ממליצים לפתור את הבעיה ע"י אילוף בבית הלקוח  .

עם מי לדבר ? 

אלון : 0546363355 אנה 0547795151

דוא"ל : emekhaklavim@gmail.com

 לפגישת אבחון ויעוץ חינם